tirsdag 2. oktober 2012

Hei og velkommen

--> Hei, mitt navn er Kjetil Kverndokken
Jeg er en stor rollespill fan, og holder selv på å lage et rollespill (Brent Jord). Men i tillegg til dette så er jeg også en enorm tilhenger av rollespill generelt sett og har lest mange rollespill og holdt det fleste av dem.
Så da tenkte jeg å kanskje likeså godt ha en blogg hvor jeg snakker om rollespill - i hovedsak skriver omtaler om dem.



Disse omtalene vil komme i to varianter, bare lest og spilt. Dette vil jeg nevne på forhånd før hver omtale.
Det første rollespillet jeg tenkte å skrive en omtale om blir nok norske Itras By, så kan dere som leser dette evt. kommentere nedenfor hvilke rollespill dere vil ha omtale om.


2 kommentarer:

  1. Spennende! Når kommer første post?

    SvarSlett
  2. Den kommer i kveld eller torsdags kveld :) Skal forberede et Star Wars: Edge of the Empire eventyr til fredag, så får slenge det inn når jeg har pustepause.

    SvarSlett